Slm tatlı anneler belki burası yeri değil ama olsun sorucak kimsem yok bende sizlere sormak istedim belki duyanınız olmuştur aramızda arkadaşlar babam 4 evre akciger kanseri ve durumu artk çok ktü npıcagimızı blmiyoruz 3 aydr hastanede yatti ve 2 gun oldu eve getirdk evede solunum cihazı aldk nefes alamiyor sağ dan sola dönemiyor çok korkuyoruz babama birsey olucak dye bu hastalığn sonu ölüm biliyorum her gece sabah ediyoruz annemle babam ağrılarından uyuyamıyor çok canım aciyor bir sure bu hastalığın bir çaresj var mı dye araştrmadğimiz şey kalmadı kanser hastaları için yurt dışnda tedavi varmış biraz maliyetli ama gerçekten bir faydası varmı en çokta onu merak ediyoruz dun akşam haberlerde de gördk KÜBA dye bir yerde yurt dışnda acaba arkadaşlar etrafında çevresinde duyan bilen biri varmı yada giden ilaç getirden varsa fayda ettimi abimle oraya başvurmaya karar verdk doktorumuzlada konuştk ama fayda edermi blmiyoruz çok kararsizız sizlerde boyle birsey duydunuz yada etrafinda duyan bilen vrmı ????