Merhaba anneler 20 aylık bir kızım var sürekli bir arkadaşı var onun adını söyler uyansa uyusa gün içinde çok tekrar eder sevdiği bir arkadaşı gelsin beni öpsün der ama hareketle bunu belirtir bir an otizm olabilirmi diye düşündüm yeni yeni öğrendiği kelimeler var gün içinde onlarıda çok tekrar eder göz teması birşeyleri öğrenme vs var bir sıkıntısı yok sadece çok tekrar eder aklında kalır hep birşeyler