Doktora tam anlatamadım tarif edemedim burada da anlatabildigim kadarıyla inşallah bir fikir veren olur. Bebegim 3 ay 13 günlük ve uyku esnasında bazen çırpınıyor gözleri büyüyor nefes alamiyor gibi oluyor kucağıma alıp sırtına ileriye doğru yavaşça vuruyorum ve burnundan ağzından kusmuk geliyor genelde mama yediği zamanlar oluyor geceleri uyumak istemiyorum ya göremezsem diye çünkü ağlamıyor da resmen nefes almıyor gibi oluyor gözler fırlayacak gibi bi de kızarıyor şimdi yine oldu aklım gitti… Mama vermemeyi denicem bakalım oluyor mu… bu kez de sütüm yetmiyor kafam çok karıştı napcam bilmiyorum uyku apnesini araştırdım ona benzer bir şey de değil… bu durumu yasayan varsa nolur fikir verin..