Gamzeuzmay Kızım prametüre bugun çıktı hastaneden hip 1 mamaya başladım sanki beğenmedi ve gaz yaptı mama önerisi olan var mı
SaricivcivAnnesi4 Gamzeuzmay Sma optire kullandım ben gaz kabızlık yapmadı tavsiye ederim benimde premetureydi şuan 3 yaşına giricek
Usarname Gamzeuzmay evolvia prematüre bebekler için olan maması var o bitince aptamil kullanmıştım ilk ay 1800 gr almıştı bebeğim
Usarname Gamzeuzmay bide aptamil anne sütü zenginleştiricisi var eczanede satılıyor onu da sütünüze ekleyin hemen toparlanır
Bsrtncsy Gamzeuzmay Biz aptamil pdr prematüre bebekler için hastane çıkışı sonrasi kullaniyoruz 2 haftadir.Kilo alımı çok iyi oldu ve gaz kabızlık gibi herhangi bir şikayet yaşamadık.Tavsiye ederiz 😇