gzem_ctyk Sicak su torbası direkt koymayın sıcağın direkt uygulanması vücutta organ yapisikligina neden oluyor,popo veya ayak kısmına koyun bence, hamilelikten sonra benim safram da taş olusmustu usg girdiniz mi oda sağ kısımda ağrıya dönem dönem neden oluyor.ayrica sıcak su o bölgede enfekte bı yer varsa onu dağıtır etrafa o yüzden direkt ayak yada üstüne hafif oturmak lazım.