Merhaba arkadaşlar günlük yaptığımız menüleri yazalım.diye bir konu açtım çünkü insan hakikaten ne yapacağını şaşırıyor ,burdan birbirimize fikir de vermiş oluruz umarım katılım da olur bebeğim çok iştahsız ne yapacağımı şaşırıyorum çok fazla yemek seçiyor