Mervelaren16 üzülerek söylüyorum ki bir süre sonra sadece mama ile devam edeceksini. Benim de ilk bebeğim aynı hataları yaptım ve en sonunda göğsümü almamaya başladı. Beni bıraktığında 2 aylıktı😞 mümkün oldukça emzirmeye çalışın. Ayakta, duşta, yatarak ama bir şekilde emmesini sağlayın.