Kızlar 2 ay 24 günlük bebeğim var tüm yağlarım üstten aşağı doğru aktı sanki hepsi basenlerde inanılmaz kötü bi görüntü iki yandan çıkıklık var kıyafetlerimi oradan geçiremiyorum ağırlarım bitince spora gideceğim ama başlayana kadar işe yarayan çöpe para atmayacağım korse istiyorum