Yelda35 Kızlar oğlum 15 aylık antibiyotik içirmek zulüm resmen yarısı dışarı yarısı içeri giriyor. Birşeye karıştırıp versem olur mu veya nasıl içiriyorsunuz ?
Asuyar Yelda35 ben kızıma kakaoulu pudingle verıyordum. Biraz puding yedıyordum sonra bir kaşık ilaç. Puding sanıp yutmuş oluyordu. Hemen peşine tekrar puding. Baska turlu içmiyordu kusuyordu. Faydası da olmuştu. Deneye bilirsunuz.
Yelda35 Yasemin38 onu deneyeceğim ilk yarım sonra bir yarım daha vereceğim oyun moyun hak getire canım ağzzındsn çıkarmayı öğrenmiş atıyor dışarı 💁🏼♀️🤷♀️
Yasemin38 Yelda35 içinden çıkan şırınga kolaylık oluyor aslında bir dalgınlığına getirip boğazına yakınken yarısını sıkmak hemen yutuyorlar😊
wangel Ben arkasından hızlıca gidip yanaklarını hafif sıkıyordum acıyordu agzını sonra alıştı hep arkadan hızlıca gidip verdiö gözğ bir yere dalarken falan. Genelde ayakta. Yabi o geldiğimi ve elimdek kaşığı görmüyordu😂
Mavisimmm Yelda35 benim kızımda içmiyor eczacı biseye karistirilmaz demişti maalesef o yüzden iğne oluyor şurup icmedigi için
BalYapanSinek Bazı antibiyotikler sütle birlikte verilebiliyor. Geçenlerde kızım bronşit başlangıcı olmuştu. Doktorun verdiği antibiyotiğin üstünde yazıyordu. Prospektüsü detaylıca okuyun belki sizinki de sütle veriliyordur
wangel Yelda35 çenesini turtun alttan. Bilmiyorum benımkı de asla istemez ama veriyorum bir şekilde yıtmus oluyor
BugsBunnyy Yelda35 biz hep meyve suyuna katistirip verdik 7 yasinda hala oyle veriyoruz dusunun.artik hangi antibiyotigi kolay iciyor meyve suyuyla ogrendik uygunsa onu istiyoruz.ama sizin ayinizda daha cok birimiz tutup digerimiz iciriyoduk zorla hic olmazsa iğne yaziyorlardi
Tazeanne0134 Yelda35 valla canım ah bi çözümü olsa da bende yapsam seninki yarısı içeri yarısı dışarı çıkıyormuş benimki hem öyle hem de kusuyor o yüzden mecbur iğne yazdırdım diğer antibiyotiğini de yoğurda ayrana falan karıştırıp verecem dr meyve suyu vs kaç dedi benim ki içmez öyle ama bakalım