Ben biraktirdim.kizim bir yaşına yeni girdi kilosu biraz geriden geliyor diye emziriyordum.geceleri acliktan kalkıyor sanıyordum.sonra egitim aldim.gun içersinde iyi besledigime , karni tok bir şekilde yatirdigima emin oldum. Gece kalkmalarinda ilk günler sakinlestirdim yat kizim piş pis yaptim. Sonra ki günler daha az agladi ve müdahale etmedim kendi yatti derken bir haftaya kalkmamaya başkadi kalkarsada bir iki mirildaniyo tekrar uyuyo. Ve kızım boşuna uykusuz kaliyormuş çok üzüldüm. Evet ilk günler çok agliyo ⅘ kez kalkiyo. Ama bebekler iki üç güne alışıyor.