ceydArya Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık fakat bensiz kalamıyor tuvalete de beraber gidiyoruz su içmeye de yemek zaten yapamıyorum doğru düzgün. Gözü hep bende odadan çıksam hemen hüü hüüü diye sesler çıkarıp yalandan ağlıyor hep gezmek istiyor öğlen uyumuyor o yüzden de huysuzlanıyor, sizin de böyle miydi yada böyle mi yani henüz çok erken diye düşünüyorum Bunları yapması için arkadaşımın bebeği 7-8 aylıktı yapıyordu odadan çıkınca ağlıyordu da bana erken geldi 🙄😃
Yigit27_ ceydArya kuzum bizimki 3.5 aylık dediklerinin aynısını yaşıyor öğlen uyuduğunda o kadar mutlu oluyorum ki ne yapacağımı nereye saldiracagimi şaşırıyorum 😄 uyanık zamanlar hep birlikteyiz gözünü ayırmıyor yavrum
nurhan-ada ceydArya bizdede durum aynı vcye bile saniyelerle koşup dönüyorum bu arada bebeğinizin kakası nasıl açık sarı ve ishal gibi bizimkinin normalmi
yldrm986 ceydArya merhaba canım, bebeğine yatağını sevdirmeni ve uyku arkadaşı edinmeni öneririm,oyuncaklara şimdi alistirabilirsin benim bebeğim oyalanıyor kendi kendine,hatta bazen beni aramıyor bile diyebilirim,6 aylık olduk 😄
Mirac_21032019 ceydArya bizde 3 ayligiz normali bu zaten şu an yavas yavas bisilerin bilincine vardiklari icin kesfetmek istiyolar kucakta gezmesi bu yuzden sensiz durmuyosa onu oyalacak seyler bul mesela benim cok isime yaradi zeka kartlari 0_4aylik olanlar siyah beyaz ilk ilgisini cekmez diye dusundum ama okadar dikkatli bakiyo inceliyoki bu onu oyalar biraz yada oyun halisi almalisin yarim saatini kurtarir bunlar benim isime yarayan isler oldu
ceydArya Yigit27_ yaa bende aynıyım uyusun diye neler aldık en son balkona bebekler için olan tek kişilik salıncaktan aldık onda sallıyorum uyuyor tam üstüne bi örtü alayım diye gidiyorum bi geliyorum ki uyanmış 😂😂
ceydArya nurhan-ada evet öyle ama anlamadığım günde bir ya da iki kez yapıyor, ilk yaptığı top gibi afedersiniz yeşilimsi gibi oluyor sonradan normale dönüyor acaba normal mi anne sütü almıyor çünkü hiç yok mama veriyorum ama bu mama da çok iyiydi son bir kaç gündür böyle oldu 🤔
ceydArya yldrm986 ya akşam 8-9 gibi kendisi uyuyor yatağına yatırıyorum böyle birde geriniyor rahatlıyor uyku arkadaşı var alttan ipini çekince ninni mırıldanan normal örgü olan falan ama gündüz başarılı olamıyorum 1 saat uyusa dünyalar benim oluyor 😊
Mirac_21032019 Mirac_21032019 bu arada gunduz uykulari bizimde oyle gece sorun yok gunduz 10 dakka 10 dakka artik yavas yavas dahada uyanik kalmaya baslayacaklar o yuzden oyalayacak seyler bulmalisin
ceydArya Mirac_21032019 zeka kartları var gösteriyorum anlatıyorum konuşuyorum çok hoşuna gidiyor oyun Halısı var üzerinde sallanan oyuncakları olan elektrikli beşiği var ana kucağı var en son çare balkona salıncak aldık onda da Nadire’n uyuyor düşün halimi 😖
Haticemiray ceydArya benimki de öyle yalandan ağlıyor suratıma baka baka kucağına al gezelim der gibi oyun halısı yoksa göreceği şekilde renkli kıyafetler koy onlara baksın oyalansın benim kızım kaşını kaldırıyor şaşkın şaşkın bakıyor 😂 tabi en fazla 5 dk duruyor bende tuvalete gidiyorum öyle böyle büyüyecekler işte
Kizim07 ceydArya oglen uyumadigi icin uyutacak bi yol bul. Her yolu dene mutlaka uyur. Uykusunu alamamis bebek davranışı oldugunu dusunuyorum. 8aylik tecrubelerime dayanarak😀
ceydArya Kizim07 ah canım denemediğin birşey kaldı mı diye sorsana herşeyi var evde yatmayı hiç sevmiyor üstünü bile zor değiştiriyorum ağlaya ağlaya 😅 birde aşırı sinirli bi bebek istediği olmayınca morarana kadar ağlıyor 🙄 allah yardımcım olsun...
Zeynep42 ceydArya bebekten bebege deyişiyor işte sizin söledıklerınızın hiç birisi yok bizde ama kızım uslu Allaha çok şükür ben emzırır altını deyiştırır bırakırım yatagına o bakınır ben işlerımı hallederım 1 yada 2 saat gecer ben arada gıder bakarım gözlerı süzülmüş olur hemen alır tekrar emzırırım uyur
Deletedmom143 ceydArya aynı durumdayız iş yapsam bile mutfağa banyoya yatak odasına evin her yerine mecburen yanımda taşıyorum 🤦♀️😂
ceydArya Deletedmom143 demek ki bu aylarda böyle oluyorlar çok da şeyyapmamak lazımmış o halde..😂 bende çevremdekilerin uslu Bebişlerini görünce acaba benimki mi böyle bir tek diyordum..😂
Femien Aynı bizde sizin gibiyiz elektrikli salıncak aldık onda biraz duruyor ama sonradan beri arıyor yine 😊
Aryakuzu ceydArya benim kizim 2 bucuk aylik ve oyun halisina birakdigimda cok nadiren tekbasina oynuyor yaninda biri olmasiginda ses cikariyo kimse gitmediginde yalandan aglamaya basliyor kucaga gelmek istiyor ve bütün gün beni evin icinde gezdirin diyor 😥😥 buÜtden hicbi isimi yapamiyorum uYkusuda düzensiz öglenleri bazen kucagima alip yatirmak istedigimde ciglik atarak agliyor nolcak bilmiyorum simdilik böyle her istedigini yapiyorum
ceydArya Aryakuzu 🥺 Allah yardımcımız olsun çok zor böyle de yani tamam çok seviyoruz ama insan bir yerde bunalıyor hava da sıcak hep kucakta 🙈