Esrapoyrazali Kızlar yarın 2 aylık aşımız var doktoru bir gün önceden banyo yaptır demişti yaptıramadım götrmeden once yapsam veya hiç yaptırmasam ne olur ne yapmalıyım sizce
Feyyyzza Esrapoyrazali hic yaptırımassan da bisey olmaz asıya götürmeden önce yaptırsanda. Ama asıya götürmeden önxe yaptırırsan dısarı cıkarsa hasta olabilir
MesNes Esrapoyrazali bir şey olmaz aşı olunca şu kadar gün yaptırma diyecek beklemiş olacaksınız sadece
Deletedmom0099 Esrapoyrazali üç gün yasak olucak o yüzden yaptır demiştir. sabahtan yaptırabilirsiniz
Esrapoyrazali Feyyyzza 3, günde bir banyo yaptırıyodum uzerine 3 daha eklenicek 6 gün bişey olurmu peki ya
NinovaLemi Esrapoyrazali aşıdan sonra 24 saat banyo yapılmıyor o yüzden banyo yaptır demiştir. Şart değildir aşıdan bir gün sonra yıkarsiniz. Biz de bugün 2. Ay aşılarını olduk. Doktorumuz böyle bir öneride bulunmadı ama ben banyo yapilamayacagini bildiğim için dün akşamdan yıkadım
Budageceryahu Esrapoyrazali birsey olmaz sadece asidan 3 gun sonra tekrar banyo yaptira biliyorsunuz o yuzden bir gun onceden yaptirin diyorlar
NinovaLemi Deletedmom0099 24 saat sonra dedi bugün karma ve zatürre yapıldı haftaya verem yapılacak acaba verem asisinda mi 3 gün
Busraaslan Esrapoyrazali aşıdan sonra 2-3 gün banyo yaptırılmadığı için bir gün önce banyo yaptırın diyolar yıkamasanız hiçbişey olmaz bence yıkayıp aşıya götürmeyin havalar soğudu hasta olabilir 🙏🏼