Yaklaşık 20 gündür vücudumda kırmızı noktalar ve aşırı derecede kaşıntı oluştu kasinmaktan oluyorum terletinve daha çok kaşınıyor ne yapmam lazım krem sururyorum nemlendirici falan ama yine kaşınıyor neden oldu başına gelen varmı lütfen yardımcı olun hastaneye i gitsem onceden pek önemsemedim ama kasinmaktan bir hal oldum artık göbeğinin üstü ve göğsümde çoğunluk var