Deletedmom0099 Elifxx12 bende çektiricem, en arkada ve yamuk olduğu için cerrahiye yönlendirdi. aslında acı olmuyor ama işte insan korkuyor yine de dolgu ve kanalda da öyle çok ağrı olmuyor, kanal uzun sürüyor ama dişin içindeki sinirleri boşaltıyorlar çünkü
Melikeeeecansuu Elifxx12 kanal tedavısı yaptırmıstım ölecektım artık agrıdan. Ama ger doktor aynı degıl tabıkı doktor mahvetmıstı beno