Kolik bebek Annesiyim 5 ay boyunca ne dışarı çıktım ne 1 saat dolu dolu uyudum ne de başka bir şey asla dedim asla tek başına uyumaz uyku eğitimi veremem ben çocuğa internetten çok okudum instagram dan sayfalar buldum videolar izledim ama diyorum daha değil yok asla olmaz çünkü sürekli meme istiyor ya da ayağımda sabaha kadar sallıyordum derken 5. Ayımıza girdik bir gece direk odasına götürdüm her yerde yazdığı gibi rutinleri yapıp (altı temiz karnı tok uyku tulumu ,pijama giyilmiş yatağa yatırdım tabikide ağladı hemde çoook aldım kucağım pış pış sonra yatır sonra tekrar ağla yine pış pış 2-3 gün böyle geçti sonra ki günlerde zaten gece uyku saati gelince sinyalleri vermeye başladı aynı rutinler devam yatağa yatır bu arada bir tane uyku arkadaşı var yatakta onunla oynar sonra mızlanır biraz ben emzirip çıkıyorum odadan telsizden dinliyorum aaaaauuuaaauuuu diye diye sızıp kalır tabi hasta olduğu günler değişiyor huyu biraz Ama gece 3 çok nadir 4 kez emmek için kalkıyor 6 aylık olduk bizde size önerim eğer başlarsanız asla pes etmeyin internette faydalı olabilecek bir sürü site var okuyun be biran önce başlayın rahat edeceksiniz sizi çok iyi anlıyorum :)