Hep normal dogum dusunuyordum
sezeryandan cok korkuyordum
her gun dua ediyordum normal dogum olsun
ve malesef korktugum basima geldi
suyum geldi hastaneye gittik sancim yoktu ve acilmam da olmadı doktorumda riske girmek hiç istemedi yakvardım ağladım kesmeyin beni diye bana bağırdı dedi madalyamı vericekler sana normsl doğum yaparsan 🥲neyse sezeryanla doğum oldu çok kötü ağrım oldu ilk 3 gün ilk gece morfi bile yaptılar (bir ay geçti hala her dkk bunu düşünüyorum doktora çok kızıyorum en çok ta kendime zamanında değiştiricektim dr ama neyse dedim artık devam ediyim .çok üzülüyorum beni kestiler diye kesik yeri görünce hemen ağlıyorum nasıl bu kafadan çıkıcam?