Mht01 Merhabalar ben üç gün önce rotavirüs aşısı yaptırdım bebeğime. Ama üç günde üç defa filan kaka yaptı o da çok çok az. Bugün de hiç yapmadı 🥺 çok üzülüyorum yan etkilerinde kabızlık okumamıştım ama böyle birşey yaşayan var mı ?
Kelebeklerdeniz23 Mht01 bizim hemşiremiz bağırsak düzenini bozabileceğini söylemişti kabız veya ishal olabilir dedi. Bizde de ishalimsi kaka oldu bir gece de hafif ateş yaşadık
Yasemin38 Bedsssss 3.ve 5.ayda devlet aşılarının olmadığı zamanda yapılırsa diğer aşılarla denk gelip ağır olmaz diye. Doktorumuzun önerisi
escmrk Mht01 10 gün kadar kabız oldu ama aynı gün reflü için şurubada başladık hangisi yaptı bilmiyorum
Yasemin38 Bedsssss özel yapılan bir aşı canım. Aslında bahsetmeleri gerekli ücretli alıp yaptırıyorsun. 16.haftaya kadar yapılma zamanı var
Yasemin38 Bedsssss rota virüsü çok tehlikeli olabiliyor canım. Sen araştır istersen virüsü önce. Aşının fiyatıda 367 tl