Arkadaşlar ben eşimden ayrıldım nafaka 1000 tl verecekti oda sadece cocuklara. Hiçbir ihtiyaclarımızı karsılamaz zaten şiddet ve aldatma yüzünden bosandık ex kaynanamın yaptıklarını saymıyorum bile konuya gelim ben bu pislikten cocuklarımın soyadını almak istiyorum benim soydımı taşısınlar zaten benim babam bakıyor bize . Hiçbişeyi haketmiyor bir gram babalık duygusu yok para istiyorum veremem ben ailen versin diyor bakamıyolar mı size diyor benımle dalga geçiyor başka konularda herneyse nasıl alabilirim ben bundan soyadını taşımalarınada gerek yok