Anakoala şuan geç konuşma o kadar yaygın ki.. sanırım pandomim kaynaklı. Benim de oğlum konuşmuyordu 10 kelimesi vardı 3 yaşına kadar, 3 yaşını doldurunca anaokuluna verdik 3 aydır gidiyor okula. Aktan öğrenmesi çok farklı birşey gerçekten. Şuan baya ilerleme var, çok aşırı üzülüyordum eminim sizde öyledir bir an önce çözülür umarım ama çözülmezse okul, kreş çok işe yarıyor yaşıtlarından herşeyi çok kolay kapıyorlar