Miniminimini diğer markalara göre çok daha masum seviyede evet . Ama tabi evde kendi yaptıgınız en sağlıklısı . Bu çocuk aç diye bir kitap kullanıyorum orada var bisküvi tarifi içine tuz seker girmiyor . Az çıkıyor tabi yine çabuk bayatladıgı için . Yapmak isterseniz içinize bu sinmezse onu deneyebilirsiniz. Çocuk doktorumuz ya kendin yap ya hipp kullan dediği için ben genelde kendim yapsamda arada hipp alıyorum yetişemiyorum bazen 😅