12346 6 ay sonra tekrar hamile kalmak doğumu zorlaştırır mi kızlar çok korkuyorum dikişler patlar diyorlar karın büyúdükçe
yASELne 12346 5 ay sonra hamile kaldım hiç bişey olmadı şükür 😊 2. Doğum sonrası da ilk doğumumdan çok daha rahattı
AtaVeAnnesii 12346 Yani 2 yıl ara verin deniliyor ama hamilelik olduysa da bisekilde dikkatle ve kontrolle hallolur.
Bebegim_28 12346 benim bi tanıdığım 2 ay sonra hamile kalmışti kızlarının arası 11 aydı 🤭 sıkıntı olmadı
12346 Annekizz ya eşim çok istiyor daha henüz bebeğim çok küçük ve doğumdan korkuyorum dikişler patlar diyor herkes
esiladerininannesi sürekli doktor kontrolünde oluyorsun ama hamile kalmadan önce ulturasonla dikişlerini kontrol ettir istersen benim kızımla 18 ay vardı ona rağmen sürekli doktor kontrolünde oldum ve erken doğum yaptım doktorum tehlikeye atmak istemedi