Gul-nur Kızlar merhaba dün sabah sezeryan ile doğum yaptım. Dikişimde çok aşırı yanma var. Sizde de aynı durum varmıydı. Ne zaman toparlandınız. Tecrübelerinizi bekliyorum
Purpura26 Gul-nur 1 hafta içinde çok rahat hareket etmeye başladım. Sadece yattığım yerden kalkarken biraz zorlanıyordum. Onun dışında bir sorun olmadı
MelisT Gul-nur daha çok yeni 🥰 benimde çok olmuştu çok zorlanmıştım. Bol bol yürüyün daha çabuk toparlarsınız zamanla rahatlıyorsunuz 😊
Dryalparslan Gul-nur. Benim hiç ağrım olmadı hep yanmam oldu ama nasıl yanma İki üç hafta sürmüştü herhalde sonra Birşey kalmıyor merak etme. İyileştiği için oluyor falan demişlerdi banada
Rana18 Daha dün sabah diyorsunuz tabiki normal. 5. Günden sonra ağrı sızı çok çok azalıyor merak etmeyin ilk günler zor geçer
Gul-nur Rana18 anladım. Yanma çok aşırı fazla yerimden kalkamayacak şekilde hiç bir şey yapamıyorum bu yüzden biraz korktum açıkçası ama haklısınız daha dün bir bugün iki
Gul-nur Purpura26 evet yanmam çok aşırı olunca biraz korktum. Ne yerimden kalkabiliyorum kalkıncada oturamıyorum. Sizede çok geçmiş olsun
Seydald Öncelikle geçmiş olsun Yavrunuz ile güzel sağlıklı günler geçirin inşallah.. Tabiki de öyle oluyor ama daha çok yeni gitgide azalacaktır korkmayın dikkatli olun çocuğu indirip kaldırmaktan bile yandığı oluyordu bende ama geçiyor…
Gul-nur Seydald inşallah çok teşekkür ederim. Yanmam ve ağrım çok fazla olunca korktum. Ne kalkabiliyorum kalktığımda da geri oturamıyorum.
Rana18 Gul-nur İlk günler banada hiç geçmeyecek gibi geldi ben napıcam böyle dedim. Tuvalete gitmek yerimden kalkmak işkenceydi ama bu bir ameliyat kaç kat kesik atıyolar çok normal. Çok kısa sürede toparladım ayaklandım ağrılar sızılae gittikçe azalıyor merak etmeyin
Seydald Gul-nur aynen zor geliyor o çocuğu alıp kaldırmak karnını doyutmak alt değiştirirken eğilmek.. Daha bissürü şey Ama gönlünüz ferah olsun Geçecek ve dahaa güzel günler sizi bekliyor olacak🙏🏻😌
Gul-nur Seydald çok teşekkür ederim gece gece içimi ferahlattınız. İnanın sabahtan bebeğim ağlarken kalkamamak beni kahretmişti. Sadece bende bu kadar ağır geçiyor diye düşünmeye başlamıştım
Gul-nur Dryalparslan evet yanma bende de çok fazla. Yerimden kalkamayacak derece de. Umarım bir an önce toparlarım. Sizede çok geçmiş olsun
Samsai Dryalparslan bende sezeryan olalı 25 gün oldu hala dikişlerim yanıyor sizinki ne zaman geçmişti? Birde karın acısı da oluyor mu? Yürümek yatıp kalkmak daha çok ağrı yapıyor sanki hiç geçmeyecek gibi dikişimin üstüde ödem yaptı
Cgdmltr93 Gul-nur Çok geçmiş olsun bol bol hareket et. Evin içinde sürekli yürü. Yattıkça daha kötü oluyor. Ne kadar hareket edersen o kadar çabuk iyileşiyorsun
Dryalparslan Samsai kırkım çıkana kadar oldu sanırsam. Şimdi oğlum 5 aylık ödemim falan da olmamıştı ameliyat yerinde ama hissizliği hala devam ediyor. Ablamlarda sezeryan olmuşlardı hala devam ediyor hissizliği kolay kolay geçmiyormuş herhalde
Samsai Dryalparslan Dryalparslan anladım ben hissizlikten değil de yanmadan muzdaribim. Birde yürürken karnım çekiliyor sanki. Şnşallah tez zamanda iyileşirim 🥺