E_G_Kaan anladım canım 🙄
O aylarda b3nimki de öyleydi 13 14 aylıktan sonra çocuğa biieyler oldu ve yemeye başladı 🥲🧿
Öncesinde hep meme, her öğün bişeyler yapardım ama yediremezdim 🤦🏻♀️ bi tek yoğurt, yoğurt çorbası, tarhana çorbası yerdi bi de pilav 🤷🏻♀️
Ben de tarhana çorbasına eklemeler yapıyodum. İçine sebze katıyodum, tavuk didikliyodum ya da kıyma, koyuyodum 🙃 yemekleri hep yoğurtla yediriyodum ama 2 3 kaşık falan yerdi.. Sabahları da zeytin seviyo hep zeytin eşliğinde yumurtasını falan yediriyorum hala da öyle 🤷🏻♀️
Ama bi şekilde bişeyler yedirmeye çalışıyorum.. Muhallebi yapıyodum içine pekmez ya da meyve falan tatlandırıp veriyodum..
1 yaştan önce öyle böyle anne sütüyle idare ediyo da 1 yaştan sonra yetmiyo anne sütü beslemiyo 🙄