ArdicEge Erdemir bizim 3.aydan beri böyle 6 ayı geciyoruz hala yok diş. Ataktadır belki bi kaç güne düzelir merak etmeyin
KaganMert Kaç aylık bizde ss aynı durum var doktor yan dişleri çıkacak gibi dedi bu ara emmiyor zorla çok acıkınca
Deletedmom454 Erdemir Normal canım napsın ya küçücük daha rahatlatmak için sende elinle kaşıyabilirsin dişlerini benim oģlan çok rahat ediyodu öyle masaj gibi oluyo