selosunannesi canım ben dogdugundan itibaren düzenini kurdum kolikti bebeğim 3 ay inanılmaz ağladı saatlerce bu ben sallama yada eloktro seslerle uyutma taraftarı değilim Doktorum zararlı olduğunu söyledi tabi uyutana da saygı duyarım 😊 bu sanciya rağmen hiç bozmadım düzenini uykusu gelince odasına koydum bı baddeniyesi var onunla uyur 😍 6 aylık gece beslenmiyoruz zaten akşam 7 de uyur sabah 7 de uyanır 🙏😊