Benim bebeğim memede çok kalıyordu ona rağmen emdikten sonra ağlıyordu susturamıyorduk gaz mı acaba diye düşünüyordum göğsümü sağdım her gün ama artış göremedim doktora gittiğimizdesw kilo artışı göremedik orda açlıktan ağldığını anladık mamaya başladık mutlu ve huzurlu şuanda sütümü arttırmaya çalışıyorum ama hala 60ccden fazlasını alamıyorum hayırlısı bakalım