Elizanhavva Hanımlar kızımın ensesinde egzama oluştu aslında iki aydır var ne çoğalıyo ne geçiyo aile hekimi hametam yazdı ama sonuç değişmedi tecrübesi olan yazabilir mi önerileri doktora sorup alıcam
Sariiannee Elizanhavva Ben aylardır çekiyorum kullanmadığım ilaç gitmediğim doktor kalmadı ilaçlar işe yaramıyor. Tuzsuz şampuanlar kullanın hatta biraz araştırın egzama için özel şampuanlar vücut losyonları var bebek için olur mu bilmiyorum bir bakın derim. Bana biraz olsun iyi gelmiş umarım sizde de işe yarar😇
Yagmuralmila Elizanhavva doğumda oluşan lekerlerden olabilir benim kızımda da vardı bir yaş sonrası geçti.. ama egzama olduğuna eminsen hametanla geçmez ve egzama ilaçları kortizonlu olduğu için vermemiş olabilir doktor .. şimdide Küba da yeni araştırmaya göre bebek plesantasindan ilaç yapmışlar egzema için ..
Elizanhavva RuzgarMommys evim sıcaklığı 24.25 derecede giysileri illa deyiyo yani ensesinde çıkmış sadece geçmiyo çoğalmıyorda iki günde bir yıkıyorum kızımı yıkayınca kızarıyo baya
Elizanhavva Yagmuralmila evet doğduğu günden beri var yani sonradan da oluşmadı daha yıkamamıştım başını filan kırmızı leke olarak vardı çoğalmıyor ama rahatsız oldum kaşınıyor mudur acaba diye aaa öle mi bilmiyordum… egzama olsa çoğalır diyorum bendr belki doğum lekesi filandır dicem ama pul pul döküntü oluyo