Kızlar bebegim 37 günlük önceden kakasini rahat yapardı ama son zamanlarda cok az kaka yapmaya başladı, ve sadece altını acinca bacaklarini kaldırınca yapıyor birde zeytin yağı ile masaj yapınca yoksa yapamıyor sizce bu normal mi ben aliskanlik haline gelmesinden korkuyorum, doktor kontrolüne daha var o zaman zaten doktora da sorucam basına gelen var mi