Merhaba anneler 6 ay civarı bebeklerinizin dil gelişimi ne durumda. Benim kızım 6 aylık maşallah kuzucuk gibi pek sesi soluğu çıkmıyor sessiz bir bebek. Agu bugu canı isterse yapıyor bazen de çığlıklar atıyor ama genelde sessizdir normal mi sizde durumlar nasıl ? Benim kız herşeyi geç yapacak belli ki dönme yok oturma zaten yok çok ses de etmiyor kuzucuk gibi evde mübarek 😁 anca uykuyla derdimiz var gündüz uykuları çok kötü o zaman çıkıyor sesi birde acıkınca 😁