Bursa97 ben öksürük için başka bir tarif uyguladım, fayda etti, çok olumlu yorum vardı, bebeğinize de şifa olur inşallah. 4-5 sarımsağı güzelce ezip macun kıvamına getirip saf sızma zeytinyağında bekletiyorsunuz (10-15 dk yeterli) yağı da gece çocuğun ayak tabanına sürüp kalın bir çorap giydiriyorsunuz. kesilene kadar her gece tekrar edebilirsiniz. Kalan yağı da buzdolabında saklayıp birkaç ay boyunca kullanabilirsiniz