Artık emziremiyorum sütüm kesildi gibi. Bebeğim tam 1yaşında. Akşam yemeğini 8gibi yer güzel de yer. 10 gibi uyur. Gece. beslenmesini kesmiştik emzirirken. Emzirir öyle yatırırdım şimdi yatmadan mama hazırlıyorum içmiyor tadını sevmiyor. Mama içmeden yatması sorun olur mı?yani sabaha kadar acıkmadan uyusun istiyorum eskisi gibi ama dediğim gibi mama pek sevmiyor