Kahveliseker merhaba anneler. Oglum ocakta bir yaşına girecek cekim yaptirmak istiyoruz. Gidip memnun kaldiginiz yerler varsa onerebilir misiniz? Avrupa yakasi tercihim ama anadolu da olabilir. Simdiden teşekkürler ❤️
Alaranaz Kahveliseker arkadaşım Şirinevler’de bi fotoğrafçıda çekim yaptı bana da önerdi bende düşünüyorum ve fiyatı da çok uygun 180 TL yaptırmıştı
1bebek1annee Kahveliseker Küçükçekmece Buket Polat😍 yenidoğan çekimi yaptırmıştık ve harika bi iş çıkarmıştı. 1 yaş çekiminde de oraya gidicem inşallah🙏🏻💕
Kelebeklerdeniz23 1bebek1annee merhaba bende 1 yaş çekimi düşünüyorum ve k.çekmecede oturuyorum ne kadara çektirmiştiniz acaba
1bebek1annee Remkoc Kelebeklerdeniz23 3 farklı konsept bebek çekimi ve aile çekimi yapmıştık,2 küçük aile albümü 1 büyük bizim için albüm ve kocaman 1 poster 800tl. Evime kargolamıştı bir de🤗