Epeydir burda dikkatimi ceken bisey var
Birisi burda sikintisini anlatiyo ve cözüm istiyo ancak cevap verenlerin cogu ona benzer kendi sikintisini dillendire dillendire anlatiyo ve cözümsüz sadece kendini derdini anlatip cikiyo
Cocugum gece uyumuyo diyince altinda 40 tane benmki de uyumuyo yaziliyo tmm seninki de uyumuyo da yok mu bi cözüm önerin sen ne yaptin senin fikrin soruluyo
Derdini anlaticaksan yine anlat da araya bir de sorulan soruyu dinleyip cevabini verseniz bence yardim bekleyenlere daha güzel olur