Bir atak dönemi ve 1 haftadır böyleyiz.🤷🏻♀️ Umarım kalıcı değildir, çünkü 1 ay boyunca verdiğim eğitim çöpe gidiyor gibi hissediyorum. Kucağımda böyle uyuyor, hep böyle durmak istiyor, yüzümle çenemle oynaya oynaya, arada kafasını kaldırıp bana bakıp sonra bir daha göğsüme koyup bu şekilde uyuyor. 🤷🏻♀️ Kollarım iflas etti artık, son 7 günümüz kaldı bacılar dua edin de atak bittiği gibi eski haline geri dönsün
