Fatmabrn Kızlar bebeğim 17 aylık . Bugün ocean vitamin. Şurup Ve ocean d3 başlattım takviye olarak bağışıklığı çok düşük ve sürekli hasta oluyor . Sizin bebekler kaç aylık ve ek olarak bağışıklığı güçlendirmek için ne kullanıyorsunuz ?
lastrose86 Fatmabrn Bebeğim 22 aylık ballı propolis başladım1 çay kaşığı kadar Büyük kızımda da kullanıyorum bağışıklık için.Faydalı tavsiye ederim.
limonlukarpuzzz Fatmabrn kizim 22 aylik propolis ve keçi boynuzu pekmezi kullaniyorum .. Kislari ocean d3 600 kullaniyorum her hafta balik et ve tavuk tükettiriyorum peynir alti suyunu ve ilik suyunu haftada 1 kere çorbasina atiyorum..
lastrose86 Fatmabrn Arkadaşın babası bal işiyle uğraşıyorda ondan alıyoruz propoliside.Ama marka olarak BEEO yu öneriyorum.Kullananlar memnun