Mete112 merhaba benımde bebegımde karın gurultusu vardı gece emzırıyorum bı baktım oyle bı ses geldiki sok oldum aynen benımkıde yarım saat 1 saate kalkıyor uyku sıfır ılk gıttım soyledım reflu desi probiyotik verdı dedıklerıme uydum 1 hafta cok guzel uyudu 2saate 1 uyandı dedim tamam ama 1 hafta sonra tekrae basladıksonra tekrar gıttık kan tahlılı yapıdı kabızlıgıda vardı oda yapar dedi uykuzuluk tahlılde vıtamın ve kansızlık cıktı onları kullandık ılac kakası yaptırıyordu yıne uyumadı en son goturdum dedim yanı bu cocuk uyumuyo ya kulagında yada alerjı bısey var yuzunu benım bebegım uyurken ovalıyo uyku sırasında yapıyor cıldıde boyle pul pul dedi alerjık bı bunyesı var bana cekmıs zatıden dıye bı ılac verdı uyku yapar dıye okudum 1 gece uyudu sonra yıne aynı ben care bulamadım gercekten cok zor karnın sureklı gurulduyo ve gazı var dıyorum artık baske care kalmadı