2 aylıkken kalça çıkığı sebebiyle çift bez kullandık iki ay .sınra geçti dediler .kuzım sağ bacağında bi gariplik vardı ayağını da önce düz basıp hemen yan basıyordu altı aylık kontrolünde öğrendikki kalça çıktığı geçmemiş Salı günü ortopedi de randevumuz var .benim gibi aynı durumda olan varmı alçıya mı alırlar neler bekliyor bizi 😢