Siruis Arkadaşlar ben normal doğum yaptım ve yapali 25 gün oldu ve dökülen dikiş yerlerinde kabarcık oluşmuş böyle bı durum yaşayan yada ne olduğunu bilen var mı ne yapmam gerekiyor
sanis61 Siruis benimde öyleydi dikiş izleri rahim yukarıya çıktıkça düzeldi baskı azaldığı için…eğer içinde her hangi bir sıvı yoksa problem yoktur diye düşünüyorum.
UMUTCAN_ASYA Siruis benimde öyleydi 24 gün oldu normal dogum yaptim Dr surekli baticon kullan dedi ve madecassol krem kullandim halende devam ediyorum iyiyim suan
sanis61 Siruis o sert olan erlerin dikişleri sıkıştırıyorlar ya büzülme oluyor şuan acıması normal sonra kaşıntıya dönüşüyor daha sonrada geçiyor benim öyle olmuştu ama için rahat etmiyor ise doktora görünebilir sin 🙂
UMUTCAN_ASYA Siruis bende korktum gittim normal dedi ic dikislermis bol bol baticon yap gecer korkma Normao dedi
Frhnylmz Siruis normal benim de 2 dışta dikişim vardı ama bana doktorum sakın bisey sürme sadece banyoda vs islanirsa kurutma makinesiyle kurut uzaktan ıslak bırakma demişti
Minikkuzum1999 Siruis benimde öyle olmuştu sonra düzeldi canım hatta korkmuştum acaba intihap mi kaptı diye
Minikkuzum1999 Siruis iyileşir inşallah canım bende ilk bebeğim olduğu için korkmuştum sonra geçti ama hâlen bazen dikiş yerleri sızlıyor ya niye bilmiyorum