Flower123 sezeryan doğumu gerçekleştiren doktor zaten rahmini güzelce temizleyip öyle kapatıyor. Lohusa kanaması genelde çok yoğun olmuyor o yüzden. Ya erken bitiyor ya da az az gelip uzun sürüyor. 3 Aydan fazla olmuş sizin. Bi doktora gidin ne olur ne olmaz. Normal doğum olsa toparlaniyor, iciniz temizleniyor derim ama sezeryanda zaten büyük oranda temizlenmiş oluyor