Asel2 Bişeye çok üzüldüm ve sinirlendim çok ağladım çok bayağı bebeğimde kucağımdaydı 1 ay 5 günlük aceba hissetti mi o kadar ağladığı mı
Alvindmrkl Asel2 hissetmiştir ve o da huzursuz olup ağlar ben çok sinirlenmiştim o da hiç durmadı o gün sütten bile geçer negatif enerjimiz galiba benim de bir aylık 😞
Elf55 Asel2 anlıyor anlamaz olur mu benim kızım 4 aylık bilerek suratımı düşürdüğümde onunda yüzü asılıyor gülünce hemen gülüyor bebekler hissediyor
Papatya58 Ben hissettiklerini düşünüyorum. Ben de bir kere gün boyu ağlamıştım o gün çok huzursuzdu ve hiç uyumamıştı. İlla ki hissediyorlardır.
Alvindmrkl Papatya58 Asel2 rabbim ferahlık versin ne müşkülatınız varsa gidersin inşirak süresi dinleyebilirseniz iyi gelir biiznillah
Asel2 Alvindmrkl aşırı doluyum anlatamam hala ağlıyorum kendi kendimi dolduruyorum sAkinleşemiyorum resmen