Bety benim doktorum sadece anne sütü alan bebeklerde 10gün kabızlıgı normal demıstı. Doktoruma danışmadan 2aylıkken 1 çay kaşığı verdim bebeğimin genzine kaçtı 6-7dkka aralıksız öksürdü doktorumu aradım “3-4 dkka daha devam ederse hemen acile gidin,neden böyle şeyler yapıyorsunuz” diye kızmıştı.Şükür öksürüğü kesildi ama evlandım nasıl titriyordu rengi değişmişti.Sonra çok şükür öksürük durdu-rengi düzeldi.Hiç unutmam o günü.O günden sonra da asla vermedim🙏🏻