Kızlar bebeğim 1 haftaya 1 yaşına girecek Allah bağışlarsa 🙏 son birkaç gündür gece uykusuna geçerken bir ağlama krizi tutuyor ki hıçkıra hıçkıra. Hiçbir şey fayda etmiyor. Odadan çıkmak istiyor gidip oynamak 😔 zaten son günlerde gece pek çok kez uyanmaya başladı. İştahı da sıfır 😒 1 yaş sendromu falan mı siz de alemdesiniz. Geçecek mi bu durum yoksa yandık mı 🙄