Piyenses Merve12345 4 e yeni başladm bi hafta olmadı daha 3 küçük geldi sıktı 4 de de iz oluyor ayaklarında hala ama ortasına toplanıyor pamukla çok boşluk kalıyor arasında
Piyenses @Calipso Minikprensannesi yok mümkün değil yaz günü pişik olmasn diye özellikle daha sık değiştiriyorum.çiş yapınca oluyor nasl anlatsam elyaflı yastıklarda belli süre sonra top top olur kalır ya öyle oluyor.
Minikprensannesi Piyenses alla alla bizde hıc öyle sıkıntı olmadı ama bide başka paket al bakalım öyle mi olcak aldıgın bez yerını degiştir başka marketten al
ozgekeremehmet Piyenses mrb bende 4 numara kullanıyorum bebegıme topaklanma olmadı hıc. Bezın tarıhıne bakarmısınız. Tarıhı gecmıs olabılır
ftmnrt Gzd-sari kücük gelmiyor mu 2 numara 😯 bebeğim tam 2 aylık 3 numara bacaklarında cok iz yapmaya basladı 3+ ya gecmeyi düsünüyorum elimdeki iki paket bitince
Gzd-sari ftmnrt gelmıyır valla :/ kızım 6 kilo 4 aylıık ama elmdeki paketi bıtırınce bıdaha 2 numara almıcım 6 kılo dan sonra kullanılmıyormus
ftmnrt Piyenses aldığınız bezde mi sorun var acaba bende 1-2-3 numaralarını kullandım hic sorun yasamadım dediğiniz şekilde. belki o pakette bi sıkıntı vardır
ftmnrt Gzd-sari kilosu da az değilmiş tabi siz daha iyi bilirsiniz ama bacaklarında cok iz yapıyorsa bezin bantları bence 3 ya da 3+ kullanabilirsiniz artık illaki kilo üst sınırına kadar beklemeye gerek yok bez değişimi icin
Gzd-sari ftmnrt cok iz yapmıyor ama bu paketten sonra daha almıcam 2 numara zaten gevsek bağlıyorum ben bıde
Darajan Gzd-sari bebegin kilosuna göre bence .Ben de sleepy kullanıyorum bebeğim 55günlük,3+plus kullanmaya başladık.midi boydan bi tık büyüğü.bebeğim 6,5 kg.diğerleri sıkmaya başlamıştı çünkü.
Ftmazeynp Piyenses bn sleepy 101de satılan beyaz paketini kulanıyorum,mor paketi sevmedim , 4 numara. Hiç Bole bi sorum yaşamadım