Gonulcelen ameliyattan sonra agrılarım olmadı cok şükür çabuk toparlandım fazla dikiş falan olmuyor zaten korkmayın ben 1 gün hastanede kaldım hic kalkmadan yattım sırt üstü annem vardı, ilk 3 ay boyunca bebeği kucağa almamaya çalışın ağır kaldırmanız gerekiyor beni en çok zorlayan bu olmustu . Üzülmeyin cok şükür bebeğiniz 6 aylık olmus ek gıda , mama falan bir süre idare edin , siz iyi olursanız bebeğiniz icin o kadar iyi olur aklınıza takılan herseyi sorabilirsiniz ❤️🌸