Mom73727 evet bel fıtığından oldum , İnan’ın her gün agrılar yüzünden ölmek istıyordum bebeğimi emziremiyordum, oturmak,uyumak,yürümek hic bir şey yapamıyordum ameliyat olduktan sonra sanki dünyaya tekrar gelmiş gibi oldum bir an önce MR çekilin erken tedavi her zman iyidir