sarmaliklahana Yusuf20 1 hafta oldu bana çıkalo orkid yeni cıkan pedi 5 adet gönderceklermiş ama ne zman gelır bilemedim 🙄
Yusufagahinannesi Alyosun_annesi7 her ay sipariş vermeniz lazım bir kere üye olunca her ay gelmiyor ki. Mail atıyorlar ve mailden görüp 4 saat mi ne süresi var sipariş vermen lazım o sürede sipariş vermezsen yada sen sipariş verene kadar kota dolar fazla kişi sipariş verirse sen alamazsın kutuyu
parliament Bana hiç gelmiyor size nasıl düzenli geliyor acaba bana sadece ilk ay gelmişti bi kaç sene önce bi daha gelmedi
Yusufagahinannesi parliament her ay sipariş vermeniz lazım bir kere üye olunca her ay gelmiyor ki. Mail atıyorlar ve mailden görüp 4 saat mi ne süresi var sipariş vermen lazım o sürede sipariş vermezsen yada sen sipariş verene kadar kota dolar fazla kişi sipariş verirse sen alamazsın kutuyu
1016b Gelmeyen ay kutular için mesaj atın benim yazın olmuştu iki ay üst üste gelmedi mesaj attım cevap dönüldü birkaç kez daha atmış olabilirim 😬sonra geçte olsa gönderdiler
melekdag RabiaAlptekin profil anketimi güncelle kısmına tıkla orda alta doğru bonus sorular yazıyor orayı güncelleyin
1016b hmaa bana işte şu şu ay kutusu çıktı ancak gönderim sağlanmadı falan yazdım onlarda yoğunluktan yada bi ara anlaşmalı kargolaryla ilgili sorun varmış onu yazdılar sorun çözülür çözülmez gönderilecektir falan öyle mesajlar gelmişti ☺️
Yusuf20 Kahveliseker Kasım kutusu çıktı daha gelmedi.aralık kutusu merak ettim ama daha önce çıkmış sanırım o kadar bakıyorum çıkmadı
Nltka Kasım kutusunun maili bugün geldi banada . Kargoya vermişler . Aralıkta çıktı ama oda Ocak sonu gelir herhalde
Yusuf20 Kahveliseker bazı kutuları kaçırırsan hakkın başkasına geçer.ama sen epostana onayladıysan kimseye geçmiyor.kargo geç geliyor ayrı