Yasemin-35 benim de ikizlerim düzeltilmiş 12,kro 14 aylıklar. 4 aylıkken uyku eğitimi verdim ben de. Öncelikle aynı anda yatırıyordum ve aslaa sallamadım. Ağladıklarında krize girmedikleri sürece yanlarına gitmedim. Öyle öyle kendi kendilerine uyumaya alıştılar. Biri uyandığında en geç yarım saat sonra diğerini de kaldırdım. Böylece aynı anda uykuları geldi ve uyudular. En başlarda açıkçası zor oldu. Ama yanlarına baktılar ki kimse gitmiyor alıştılar o şekilde uyumaya. Bebekler rutini,düzeni severler. Bir süre ısrarla devam ettiğinizde onlar da alışıyor. Bende bi uyku kitabı var. Hamileyken okumuştum. Ay ay kaç saat uyanık kalmalı, kaç saatte 1 uykuya geçmeli vs onlar yazıyor. Adım adım onunla ilerledim ve çok şükür hiç uyku sorunu yaşamadık biz. Sizin kızlar birazcık daha büyüsün. Hafiften başlarsınız eğitime. Ama size tavsiyem sallamayın. Mesela kitapta şey diyordu. Uyandı ağlıyor mu, sallamıcan. En başta elini üstünde tutucan kokunu alacak. Durmadı mı poposunu pışpışlıcan. Durmadı mı hafif sallıcan, hala durmazsa kucağına alıcan. Eğer durduk yere sallarsan bebeği ihtiyacı olmayan bir rahata alıştırırsın ve sonrasında hep sallarsın diyordu