Derinsmommm Kızlar istanbul içinde bildiğiniz, gördüğünüz veya denediğiniz memnun kaldığınız bebek fotoğrafçısı var mı? Ben biraz araştırdım ama kararsız kaldım 1 yaş çekimi yaptırmak istiyorum.
dlkmstf Derinsmommm Şişli’de yeni açılan bir fotoğrafçı var.Hemen Okmeydanı Araştırma Hastanesinin yanında.Biz gittik çok memnun kaldık.Piyasaya göre fiyatları uygun yeni açıldığı için.Çok tatlı insanlar fotoğraflar da çok içime sindi açıkçası 😍 @Babylove.studio_tr ' den bakabilirsiniz.