bisenakillisinzaten Kızım bugün 4. Ay aşısını oldu. Aşıyı olduktan sonra ağladı sadece, gündüz hiç ağlamadı ama akşam uykusundan uyandıktan sonra birden çok şiddetli ağlamaya başladı. AŞının böyle bir etkisi var mı acaba?
Hilalyildz bisenakillisinzaten huysuzluk yapabilir. Bizde dün olduk. Ateşi var mesela. Aşı yerine bakın şişlik ve sertlik yapabilirmiş ebemiz soğuk uygulamamız gerektiğini söylemişti, belki ondandır huzursuzluğu fakat aşı da yapar. Karma aşı olduğu için
bisenakillisinzaten Hilalyildz şişlik sertlik ateş yok ama çok ağladı. Şimdi biraz duruldu neyse ki sağolun 🌼