Merhaba arkadaşlar benim oğlum oturmaya başladı dönemlerde sürekli kafasının üstüne düşüyordu 6 aylık dönemlerinde falan bide sürekli saçını çekiyordu kafasına vuruyordu fiziki olarak şükür bir sorunumuz yoktu fakat anne yüreği içime dert oldu 11 aylık iken hastaneye götürdüm tomografi istendi sonuçlar çıktı şüphe var dediler gözetim altında tuttular 2 tomografi istendi beyin kanaması şüphesi var dendi yatışta aldılar 3 tomografi tekrar istendi kanamada ilerleme yok ama beyinde kanama gözüküyor dendi 4 gün gözetim altında kaldik sonra taburcu edildi acaba devam eder mi yada bu durumu yaşayan var mı arkadaşlar lütfen içimi rahatlatın tekrardan prof Beyin cerrahisi bulup götüreceğim oğlumu 11,5 aylık olduk şimdi